01 grudnia 2014

Pomysł na przyszłość

Nie jest żadną tajemnicą, że nie mam czasu na blogowanie. Jednak nie chcę zawieszać ani usuwać, żadnego z rozpoczętych projektów.
Jeśli chodzi o blogi z opowiadaniami to SPEKTAKL ruszy po skończeniu SERC, a NIEOBOJĘTNI po SPEKTAKLU. W zeszłym roku miałam chyba za dużo czasu, bo trzy projekty w tym samym czasie? A nawet więcej, bo po drodze zakończyłam jeszcze dwa.. Zdecydowanie za dużo czasu.
Ten blog miał być całkowicie w innym stylu. Coś jak zbiór najważniejszych informacji sportowych z całego tygodnia lub miesiąca. Niestety nie wyszło. Kilka wpisów się pojawiło, jednak czasowa odległość między nimi jest strasznie długa. Poza tym jest wiele blogów o takiej tematyce, a ten się niczym nie wyróżnia. Zdaję sobie z tego sprawę i postanowiłam (dosłownie przed chwilą ;D), że to będzie blog 'wielobranżowy', że tak to ujmę. O co chodzi? No o to, że pojawiać się będzie dosłownie wszystko. Zrobię jakieś piękne zdjęcia,którymi będę się chciała pochwalić? WRZUCĘ! Ktoś mnie bardzo wkurzy i będę potrzebowała się wyżyć? ZROBIĘ TO TUTAJ! Jakaś informacja mnie zszokuje do tego stopnia, że będę chciała wyrazić swoją (może mało ważną) opinię? NAPISZĘ!
Pomysł jest. Z wykonaniem będzie gorzej. ;)
Ale jedno się nie zmieni. To nadal będzie moja podstrona i miejsce spamowania. Zmieni się tylko otoczka. ;)
Poza tym, myślę, że będę w jakiś sposób katalogować wpisy. Te dotyczące sportu będą osobno. Te dotyczące mnie będą osobno. Tak, by każdy mógł szybko przejść do tego, co aktualnie go interesuje. Nie żeby moje żale kogoś obchodziły ;D Ale tak będzie łatwiej i prościej.
Może etykiety? To jest jakaś myśl.
I szablon.. Jestem z obecnego bardzo dumna, w końcu moje dzieło, choć jakieś fascynujące to ono nie jest. Może zamówię jakiś szablon lub sama coś zrobię. Ale to na pewno w dalszej przyszłości (myślę, że przerwa świąteczna to dobry czas na zajęcie się tym wszystkim).
I to tyle. Trochę spraw organizacyjnych na początek.

Życzę sobie powodzenie, żebym nie zmieniła zdania po kilku dniach i spróbowała stworzyć 'swoje' miejsce w bloggerze. ;)

Do następnego!
marianka.:*

PS Zostawiam jeszcze namiary na siebie. Macie ochotę pogadać to śmiało! ;)


GG - 49571750

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz