17 lipca 2014

01. Wstęp

Witam Was na mojej podstronie!

Jak na razie jej wygląd jest dość ubogi, ale mam zamiar zamówić odpowiedni szablon w szabloniarni, więc jeszcze się tutaj pozmienia. No chyba, że sama postaram się coś wykombinować. :) Wbrew pozorom, lubię się bawić css-em jeśli mam na to czas i ochotę.

Nie ukrywam, że strona powstała z mojego czystego lenistwa, gdyż pięć stron ze spamem to dla mnie zdecydowanie za dużo! Teraz będę to miała w jednym miejscu i będzie to bardziej przejrzyste. Dzięki bogu!

Piszcie, komentujcie, możecie nawet dodawać do obserwowanych. Nie zamierzam pozostawiać tego bloga pustego! Wszelkie informacje się będą pojawiać tutaj. A niektóre posty będą dotyczyły spraw przyziemnych na przykład siatkówki albo czegoś co mnie interesuje w równym stopniu. Jeśli macie do mnie jakieś pytania, pytajcie tutaj. To będzie blog do spraw organizacyjnych i nie tylko. Mam nadzieję, że będziemy tworzyć go razem!

Jeśli będę miała coś do dodania - napiszę.
Jak na razie to wszystko.

Pozdrawiam Was wszystkich!! :*
Marianne~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz